اسلایدر

با "جیب‌"های فوتبال آشنا شویم

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اسپانسرها یکی از عمده‌ترین تامین‌کنندگان مالی باشگاه‌ها در فوتبال جهان هستند. آنها با بستن قراردادهای سنگین سعی در نشان دادن خود در بازار تبلیغات دارند. در این میان باشگاه‌های اروپایی با امضای قرارداد با شرکت‌های معتبر اغلب در پی رسیدن به سود بیشتر هستند
با "جیب‌"های فوتبال آشنا شویم
به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، پس از تجاری شدن فوتبال در سالیان اخیر، باشگاه‌ها نگاه ویژه‌ای به اسپانسرها مالی داشتند تا گوشه‌ای از درآمد هنگفت سالیانه خود را تامین کنند. در این بین باشگاه‌های بزرگ اروپایی همیشه بهترین مقصد برای شرکت‌های بزرگ تجاری دنیا بودند تا به معرفی خود در دنیای اقتصاد بپردازند.

رئال مادرید (bwin)


این شرکت با ۴۳۸ ملیون یورو درآمد خالص در سال ۲۰۱۱ بزرگ‌ترین شرکت شرط‌بندی آن‌لاین است و در زمینه‌های مختلف از جمله ورزشی، امکان شرط‌بندی را برای هواداران فوتبال فراهم کرده است. شرکت (bwin) مدتهاست، اسپانسر باشگاه رئال‌مادرید است. آنها همچنین قرار است امتیاز جام حذفی پرتغال را بخرند تا از این به بعد جام‌حذفی پرتغال به نام جام bwin cup شناخته شود. سری B ایتالیا نیز چند سالی است که به نام سری bwin تغییر نام داده. این شرکت در گذشته اسپانسر میلان و لیگ دسته یک پرتغال نیز بوده است.

منچستریونایتد (AoN)



یک شرکت بیمه که مقر آن شیکاگو آمریکا بود اما در سال ۲۰۱۲ مقر خود را به لندن تغییر داد. بزرگ‌ترین شرکت بیمه جهان ۶۰۰ دفتر در ۱۲۰ کشور در سراسر دنیا دارد و از سال ۲۰۱۲ اسپانسر باشگاه منچستریونایتد انگلیس شده و جای شرکت بیمه AIG را گرفت که آن نیز یک شرکت بیمه آمریکایی است.

اینتر (Pirelli)



شرکت تایرسازی Pirelli یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های لاستیک‌سازی در دنیاست که در ۲۰ کشور کارخانه تولیدی و بیش از ۱۰ هزار فروشنده دارد. اسپانسر اصلی اینتر و تامین‌کننده لاستیک مسابقات فرمول یک نیز هست.

چلسی (Samsung)



بزرگ‌ترین شرکت تجاری – صنعتی کره‌جنوبی که مقر آن در شهر سامسونگ در نزدیکی سئول است. این شرکت که در سال ۱۹۳۸ تاسیس شد، اکنون در زمینه‌های الکترونیکی، لوازم پزشکی، کشتی‌سازی، ارتباطات و مخابرات یکی از غول‌های بزرگ دنیاست. آنها در لیگ برتر انگلیس اسپانسر باشگاه چلسی هستند.

یوونتوس (Jeep)



یکی از کارخانه‌های خودروسازی که در سال ۱۹۴۱ برای کمک به ارتش آمریکا در جنگ جهانی دوم وارد بازار شد و سپس برای استفاده همگانی مورد استفاده قرار گرفت. این شرکت معتبر خودروسازی از سال ۲۰۱۲ اسپانسر باشگاه یوونتوس ایتالیا شد. کلمه Jeep مشتق شده از عبارت (Government purpose) به معنای اهداف دولت برگرفته شده که از زمان تاسیس در بدو جنگ جهانی دوم به همین نام بوده است.

لیورپول (Standard Chrtered)



بانک چندملیتی که در زمینه خدمات مالی فعالیت می‌کند و یکی از مهم‌ترین بانک‌ها در بریتانیا محسوب می‌شود و در قاره‌های آسیا و آفریقا نیز شعبه دارد. این بانک در سپتامبر ۲۰۰۹ به عنوان اسپانسر باشگاه لیورپول منصوب شد و تا پایان سال ۲۰۱۴ – ۲۰۱۳ اسپانسر این تیم بندری خواهد بود.

شالکه (GAZPROM)



بزرگ‌ترین تولیدکننده ذخایر گاز طبیعی جهان که در کشور روسیه به فعالیت می‌پردازد و ساختمان مرکزی‌اش در مسکو قرار دارد. این شرکت ۲۵ درصد گاز طبیعی اروپا را تامین می‌کند. این شرکت علاوه بر این‌ اسپانسرشیپ باشگاه شالکه آلمان مالک باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ روسیه نیز است. این شرکت در سال ۲۰۱۲ با یوفا قرارداد امضا کرد و تا سال ۲۰۱۵ اسپانسر لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا خواهد بود.

بارسلونا (Qatar Foundation)



شرکت نیمه‌دولتی قطری که در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد. این شرکت تنها اسپانسر مالی تاریخ بارسلوناست. بنیاد سرمایه‌گذاری قطر به آموزش و پژوهش‌های علمی و رشد جامعه تاکید و ریاستش را خانمی به نام "موزا بن‌ناصر" برعهده دارد. این شرکت که با دستور امیر قطر تاسیس شد، سعی در توسعه آموزشی – علمی و رشد اجتماعی دارد و در سال ۲۰۱۰ قراردادی ۵ ساله به ارزش ۱۷۰ میلیون یورو با بارسلونا امضا کرد تا آبی‌-اناری‌ها برای اولین بار از یک شرکت به عنوان اسپانسر، درآمد مالی داشته باشد. قبلا زمانی که یونیسف روی لباس بارسا حک شده بود، نه تنها به این باشگاه کمک مالی نمی‌کرد که هر ساله هزینه‌ای را هم دریافت می‌کرد.

منچسترسیتی (Etihad airway)



خط هوایی امارات متحده عربی که در جولای ۲۰۰۳ با حکم دولت و به دستور امیر امارات، شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان با سرمایه ۵۰۰ میلیون درهم تاسیس شد. این خط هوایی در هفته ۱۳۰۰ پرواز دارد. با آمدن شیخ‌های عرب به منچسترسیتی این شرکت اماراتی به عنوان اسپانسر این باشگاه محسوب شد.

دورتموند (Evonic)



این شرکت از فصل ۲۰۰۷ – ۲۰۰۶ اسپاسر باشگاه بوروسیادورتموند آلمان بوده است. یک شرکت صنعتی واقع در ایالت هسن آلمان که در سال ۲۰۰۷ میلادی تاسیس شده است. این شرکت ترکیبی از صنعت – انرژی و املاک در آلمان است و ۳۴ هزار نفر از مردم آلمان عضو این شرکت هستند.

بایرن مونیخ (Deutsche Telekom)



شرکت مخابرات آلمانی که مرکز آن در بن است. این شرکت بزرگ‌ترین شرکت مخابراتی در آلمان و اروپاست. شرکت خصوصی Deutsche Telekom که در سال ۱۹۹۵ تاسیس شده و اسپانسر باشگاه بایرن‌مونیخ است. سوای از تبلیغات روی پیراهن بایرن‌مونیخ،‌ این شرکت در استادیوم آلیانس‌آره‌نا و بین تماشاگران نیز همیشه به تبلیغ می‌پردازد.

پاری‌سن‌ژرمن، آرسنال و هامبورگ (Fly Emirates)



شرکت هواپیمایی امارات که دفتر آن در دبی قراردارد. این شرکت در سال ۱۹۸۵ تاسیس شد و حامی رسمی جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان بود. اسپانسر باشگاه آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن و هامبورگ آلمان جزو پرکارترین اسپانسرهای دنیاست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:با "جیب‌",های, فوتبال ,آشنا, شویم,خبر,عکس,, ] [ 17:12 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 1542
بازدید کل : 141934
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت